Başkan Basınla Buluştu
ASFED Samsun İl Yönetimi Basın Mensuplarıyla Kahvaltı Programında BuluştuASFED Samsun İl Yönetimi, basın mensupları, yönetim kurulu üyeleri ve davetlilerin katılımıyla düzenlenen kahvaltı programında bir araya geldi. Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda birlik, beraberlik ve hemşehrilik vurgusu ön plana çıktı.Programın açılış konuşmasını gerçekleştiren ASFED Samsun İl Başkanı, davetlilere katılımlarından dolayı teşekkür ederek, bu buluşmanın yalnızca bir kahvaltı organizasyonu olmadığını, aynı zamanda Samsunlular arasındaki dayanışmayı güçlendiren anlamlı bir buluşma olduğunu ifade etti.

Konuşmasında, Samsun’un değerlerini yaşatmak, hemşehriler arasındaki dayanışmayı artırmak ve ortak hedefler doğrultusunda çalışmalar yürütmek amacıyla yola çıktıklarını belirten Başkan, bu süreçte verilen desteğin kendileri için büyük önem taşıdığını vurguladı.Başkan ayrıca, Samsun İl Yönetiminin oluşum sürecinde desteklerini esirgemeyen ASFED Genel Başkanı Osman Yılmaz’a teşekkür ederek, yönetim kurulu üyelerine, federasyona katkı sunan tüm hemşehrilere ve programa katılan basın mensuplarına şükranlarını sundu.Programda, birlik ve beraberlik içerisinde hareket edilerek hem ASFED’in daha güçlü bir yapıya kavuşması hem de Samsun’un en iyi şekilde temsil edilmesi yönündeki kararlılık dile getirildi.Kahvaltı programı, karşılıklı fikir alışverişi, sohbet ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi. ASFED Samsun İl Yönetimi, benzer organizasyonlarla hemşehriler arasındaki dayanışmayı güçlendirmeye ve kamuoyu ile iletişimini sürdürmeye devam edeceğini belirtti.
